Zapowiedź Pet Store - Guardian Cub

Transkrypt

Zapowiedź Pet Store - Guardian Cub
Data publikacji : 10.10.2011
Zapowiedź Pet Store - Guardian Cub
Na łamach oficjalnej strony World of Warcraft pojawił się wpis informujący o tym, że wkrótce w Pet Store pojawi
się nowy kompan - Guardian Cub. Tym razem Blizzard postanowił jednak sprawić, że będzie można nim
handlować bezpośrednio w świecie Azeroth. Jak ma to dokładnie działać i skąd taka zmiana w podejściu twórców
gry? Zapraszam do zapoznania się z tłumaczeniem wpisu i krótkiego FAQ.
Wkróte z Pet Store koło ciebie: nowy, tytanicznie uroczy kompan Guardian Cub. Przemierzałeś niebo Azeroth na
majestatycznym Winged Guardianie. Wkrótce będziesz mógł kupić tego niewielkiego pomocnika Strażnika Tytanów,
aby towarzyszył ci w podróżach.
Wspaniały wygląd i urocze ogromne oczy to nie wszystko co zaoferuje ten kompan. Guardian Cub jest także
pierwszym petem z Pet Store, który może zostać przekazany innej postaci w grze, przekazany jako prezent
członkom gildii, przyjaciołom, rodzinie lub komuś ważnemu - nie wymagane są żadne papiery adopcyjne. W
związku ze swą specyficzną naturą, każdy Guardian Cub będzie wierny tylko jednemu właścicielowi, co oznacza, że
ten pet jednokrotnego użytku na stałe zwiąże się z jedną postacią. Pamiętajcie, aby mądrze wybrać jego
właściciela.
Wypatrujcie pojawienia się Guardian Cuba w Blizzard Store w nadchodzących tygodniach - w międzyczasie,
przygotowaliśmy mini-FAQ, który wyjaśnia jak ten latający przyjaciel różni się od pozostałych kompanów z Pet
Store.
Q: W jaki sposób działa Guardian Cub? Czym różni się od pozostałych kompanów z Pet Store?
W przeciwieństwie do pozostałych kompanów z Pet Store, Guardian Cub może zostać sprzedany i zostaje
przypisany do jednej postaci po jego użyciu. Kiedy kupisz Guardian Cub ze sklepu online, postać którą
wskażesz otrzyma przedmiot bind-on-use. Możesz użyć go sam, aby dodać tego kompana do kolekcji swojej
postaci (niszcząc w tym procesie przedmiot) lub - po pewnym okresie przejściowym [cooldown] - możesz
przehandlować go innemu graczowi, aby on wzbogacił swoją kolekcję. Pamiętajcie, że po dodaniu do listy
kompanów, pet nie może zostać już przekazany, dlatego upewnijcie się że szczeniak znajdzie szczęśliwy
dom.
Q: Czy będę mógł mieć w torbach więcej niż jednego Guardian Cuba?
Mimo że postać może mieć tylko jednego Guardian Cuba na swej liście kompanów, możesz mieć ich tak
wiele jak tylko chcesz w swym ekwipunku. Pamiętajcie, że przedmioty Guardian Cub nie nakładają się na
siebie, dlatego każdy z nich zajmie jedno miejsce w torbie lub banku.
Q: Ile będzie kosztował Guardian Cub w Pet Store?
Guardian Cub będzie kosztował tyle samo co pozostali kompani z Pet Store ($10 USD/10 EUR/£9.00).
Sprzedaż Guardian Cub ma charakter ostateczny - po jej dokonaniu nie będą przyznawane zwroty.
Q: Dlaczego postanowiliście żeby Guardian Cub mógł być przekazywany innym postaciom?
Od wprowadzenia Pet Store, wielu graczy pytało o możliwość zdobycia oferowanych tam kompanów bez
potrzeby wydawania prawdziwych pieniędzy. Dzięki takiej zmianie w przypadku Guardian Cub (podobnie jak
wszystkie wierzchowce BoE z World of Warcraft Trading Card Game), gracze zainteresowani tym nowym
kompanem będą mieli alternatywny sposób na jego zdobycie. Poza możliwością sprzedawania peta, gracze
będą mogli wręczyć Guardian Cub jako prezent dla inne postaci z jakiejś okazji; przywódcy gildii mogą dać
go jako nagrodę za dobrze wykonaną pracę; itd. Mamy również nadzieję, że zmiana ta zredukuje ilość
scamu związanego z handlowaniem fałszywymi kodami na kompanów.
Q: Czy mogę wystawić Guardian Cub w domu aukcyjnym aby zdobyć trochę złota?
Mimo że naszym celem jest zaoferowanie graczom alternatywnych sposobów na zdobycie kompanów z Pet
Store do swojej kolekcji, nie mamy nic przeciwko temu, żeby gracze korzystali z Guardian Cuba jako
bezpiecznego sposobu na zdobycie dodatkowej ilości złota, bez korzystania ze stron sprzedających złoto.
Pamiętajcie jednak, że nie jest pewnym to, że ktoś kupi kompana, ani ile za niego zapłaci. Ważne jest także,
że mamy bardzo restrykcyjne stanowisko wobec kupowania złota z innych źródeł, bowiem w większości
przypadków jest ono skradzione z kont na które się włamano. Mimo że część graczy zdobędzie dodatkowe
złoto wystawiając Guardian Cub w domu aukcyjnym, wolimy to, niż graczy przyczyniających się do rozwoju
'czarnego rynku' wspierającego kradzież kont.
Q: Czy planujecie aby pozostali kompani z Pet Store (np. Lil' Ragnaros, Panderan Monk) działali na
podobnej zasadzie?
Nie, pozostali kompani z Pet Store będą działali tak jak robią to dotychczas.
Q: A co z kolejnymi kompanami jacy trafią do Pet Store?
Jest zbyt wcześnie abyśmy powiedzieli jak będziemy postępować z kolejnymi kompanami. Wprowadziliśmy
tę zmianę w związku z opiniami graczy, którzy poszukiwali alternatywnych sposobów na pozyskanie
kompanów z Pet Store i zawsze szukamy sposobów na usprawnienie tego. Jesteśmy zainteresowani tym, co
gracze myślą na temat Guardian Cub po jego wydaniu i mamy nadzieję, że ten mały latający przyjaciel
będzie dobrze się z wami bawił.
Autor: Grzegorz "Sigmar" Sadziński
Data publikacji : 10.10.2011
Liczba wyświetleń strony: 3842
Tagi: FAQ, zapowiedź, pet, Blizzard Store, Pet Store, Guardian Cub
Komentarz (16)
dodaj komentarz
brzydki~Elune
2011/10/10 19:09
Kolejny wyciagacz kasy z kieszeni graczy ( jestem ciekaw kiedy Blizz wpadnie na genialny pomysl sprzedawania
"bonusow" wplywajacych besposrednio na gre np. iteamy jakies perki dla gildii cos w tym stylu )~zwyklygracz
2011/10/11 15:21
O widzę, że Blizzard zaczyna legalnie sprzedawać golda.
No super.
Ta gra się kończy.~Mercenary155
2011/10/11 15:49
E płaczki...nie ma sie co podniecac.Jak narazie nie wplywa to na rozgrywke i wiadomo ze blizz nie wrzuci itemow
dajacych przewage za kase bo poprostu nie są debilami.~gruby22
2011/10/11 16:28
Oczywiście że są debilami bo to ma wpływ na siłę twojej postaci, trzeba tylko spojrzeć dalej niż jeden krok na przód.
Kupuję peta z kasę ---> sprzedaję go na AH ---> mam golda ---> kupuję za niego wszystkie dostępne BOE itemy
Ktoś kogo stać na peta ubierze sobie w jeden dzień postać w epickie BOE itemy. Ktoś kto nie ma będzie musiał liczyć na
farta że item poleci, farmić JP/VP kiedy mamy idiotyczny weekly cap. Lepsze gildie przyjmują graczy którzy mają dobry
gear i szybko, osoba nie kupująca itemów za golda będzie kilka dni/tygodnie w plecy i się nie dostanie.
I tak, to do jasnej cholery otwiera możliwość kupowania gearu za golda, może nie w bezpośredni sposób ale dokładnie
to robi.~Grind
2011/10/11 20:33
Zgadzam sie z powyzszym. Zaczyna sie od petow a skonczy na dopalaczach dla postaci lub gildii. Activision a
szczegolnie Kotick bardzo zle wplynal na polityke Blizzarda. Staraja sie przyciagnac poldebili obnizajac poziom trudnosci
wielu elementow gry nie zwracajac uwagi ze nie wszystkim to sie podoba. Jestem w 100% pewny, ze gdyby byla jakas
sensowna alternatywa dla wowa blizz stracilby nie milion uzytkownikow a z 5 lub wiecej milionow.~wredzik
2011/10/12 11:50
Wrtedzik i na to ja osobiscie czekam :) nie dla tego ze chce upadku wowa i nie dlatego ze zle zycze blizzowi chodzi mi
glownie o to wtedy gdyby takie cos sie stalo to moze wreszcie zlapali by sie ja.a i zrobili cos na prawde dobre albo
oglosili koniec wowa i zrobili cos na przyklad world of sanctuary :P~zwyklygracz
2011/10/12 14:33
Activision tylko zrujnowało blizza i wowa, może jak blizz straci więcej graczy to się opamięta i odłączy od nich.Wtedy
WoW znowu byłby taki jaki ma być.
Ale jeśli to ma nigdy nie nastąpić to wraz z końcem cata quituje ta grę.Mam już dość tych głupich zmian blizza i
traktowania graczy jak śmieci oraz ignorowania ich cały czas.Zapominają, że gdyby nie ci gracze co ich traktują jak
śmieci to byli by nikim.Najgorsza to sprawa z serwerami nie wiem po co oni otwierają wciąż jakieś nowe pakują w nie
kasę jak i tak NIKT na nich nie chce grać, każdy ucieka z takich serwerów, bo one są MARTWE.Ale blizzard widać nie
rozumie tego i nic nie zrobią z tym, żeby zmniejszyć ich ilość np. połączeniem ich tylko zmuszą nas żeby im zabulić za
transfer.Szczyt bezczelności i chamstwa, mają wyjebane na swoich graczy.~Todiru
2011/10/12 14:55
Z tego co mi wiadomo, to Acti wykupił Blizzarda.~PysznyPlacek
2011/10/12 14:59
I jeszcze temat PvP - całkowicie olali PvP, w ogóle ich już to nie interesuje bugi bugi jeszcze raz bugi.A do PvE to co
patch tona zmian.I jeszcze najbardziej chamskie to co powiedzieli "shut up PvP guy" przegięcie na całej linii.Chyba nie
wiedzą,że nie każdy lubi to NUDNE PvE bo np. narajdowali się za wotlk za wszystkie czasy tak jak ja.Mnie to w ogóle nie
interesuje, że to jest PvE gra skoro wprowadzili też PvP to niech zaczną naprawiać bugi a nie tylko PvE fixują cały czas
>.< Po prostu zajebiste podejście do graczy.~Todiru
2011/10/12 15:01
Blizz myśli że gracze odchodzą bo content jest za trudny (g**** prawda) i go trywializują do poziomu idiotów.
Prawdziwe powody dla którego ludzie odchodzą:
-Niektórzy hardkorowcy są po prostu znudzeni po sześciu latach
-Gracze PVP odchodzą bo Blizz ma na nich wyjebane
-Nie starają się zbalansować klas jak to kiedyś robili, część klas ma jeden grywalny spec i blizz uważa że to ok i ma nam
wystarczyć.
-Cała gra ma miejsce w instancji (BG, raid, 5 man content). Poza achi hunterami i gold farmerami nikt nie wychodzi z
Orgri bo nie ma ku temu żadnego powodu.
-Całkowicie schrzaniona droga progresu: overgeared 5 man content--->last tier. Graczom szybko się nudzi bo raz dwa
zabiją bossów na normalach i nie zobaczą już nic nowego, do wcześniejszych tierów nie ma po co wracać bo są tak
znerfione że nie ma z nich frajdy i gear też nie leci.
-Class homogenisation, klasy tracą swoją unikalność, to też źle wpływa na grę.
-Kretyńskie wprowadzanie petów/mountw/golda za prawdziwą kasę.
"Podejście wszystko dla wszystkich", wszystkich się nie da zadowolić. Trywializacja całej gry do poziomu sześciolatków
nie jest dobra. Kiedyś w grze było miejsce dla każdego:
-dla casuali 5 man content, daily questy, kara ewentualnie pierwsi bossowie dalszych raidów
-gracze mające trochę więcej czasu i/lub skilla mieli dalsze raidy
-Dla hardkorów sunwell
PVP: dla każdego.
Jak widzę płacze "ZA/ZG za trudne/długie, jak mam zdobyć VP capa?" to mi się rzygać chcę. Nie dość że w 5 manach
dostępny jest gear na poziomie raidów to jeszcze niektórzy srają się o to że nie mogą skończyć insty w 10 minut
spamując AOE.
Podejście ludzi do gearu też jest destruktywne. Gear jest środkiem do osiągnięcia celu (zabicia bossa) a nie celem
samym w sobie, ci którzy tego nie widzą nigdy nie będą w stanie pojąć idei gry komputerowej.~Grind
2011/10/12 16:02
Heh jesli chodzi o pvp to m,nie wkurza ze przez "balansowanie" owego moj resto shamek posysa bo go wciaz nerfia i to
ja sie czuje "shut up rsto pve shaman " :D
Jesli chodzi o poziom trudnosci to milo ze kazdy moze zobaczyc caly content bo pamietam ze w tbc moglem pomazyc o
czyms wiecej niz t4 ( praca uniemozliwia mi hardkorowe raidowanie ) no i zreszta nie mam uber skilla ktorego
wymagaly gildie robiace sunwell w tbc ( jestem normalnym graczem nie failuje na prostych rzeczach ale nie mam
predyspozycji zeby robic jakies cuda ) oceniam sie na full normal i kilka hc.
I wchodzi kwestia checi pogrania w gre ktora mi sie podoba i w ktora chce grac ( pamietam jak nie bylo mnie stac na nia
bo gdy wychodzila to nie mialem jeszcze pracy ) i bardzo mazylem ze kiedys bedzie mi dane w nia pograc i teraz co
mialbym w nia nie grac bo tworcy wysrubowali by poziom gry na taki ze tylko 5% graczy zobaczylo by wszystkich
bossow ? zreszta nawet jakby tak zrobili to tez by wszyscy plakali ze za trudno
jesli chodzi o zandalari to mnie osobiscie wkurza ich dlugosc dlatego ze po kilkusetnym ich przejsciu roznymi charami
mam ich juz serdecznie dosc rzygam nimi za przeproszeniem a jesli chodzi o latwosc pozostalego contentu bwd bot to
tu musze przedmowca przyznac racje nie sprawiaja juz zadnej trudnosci i mozna je wyczyscic jedzac sobie w miedzy
czasie kolacje i ogladajac jakis film w tv :P
Moze taki maly przyklad: jak zaczynalem w tbc na serwie bloodhoof i majac gear na poziomie t4 to pamietam ze
wchodzac na wowheros bylem w pierwszej setce w gearscorze na serwie a w wotlku juz mnie tam nie bylo taka jest
roznica miedzy dostepnoscia gearu .
Ale czy to zle mi jest trudno odpowiedziec na to pytanie bo z jednej strony cieszylem sie jak dziecko gdy w tbc wpadl
epix a z drugiej strony cieszylem sie jak w wotlk moglem sobie smigac w full t9 etc :)~zwyklygracz
2011/10/12 17:43
Nie do konca sie z Toba zgadzam co do poziomu trudnosci bo w mojej grupie raidowej wszyscy maja prace i dzieci
(srednia wieku ponad 25 lat) a dajemy rade. Na dzien przed wejsciem nerfa FL wipowalismy Majordomo normal na 4-3%
HP ale dawalo to satysfakcje i mysle ze w nastepnym dniu zaczelibysmy wipowac na Ragnarosie. Tymczasem po nerfie
zabilismy bez problemow Majordomo i bez satysfakcji poszlismy na Ragnarosa, ktory jak sie okazalo jest jedynym
trudniejszym bossem w FL. Nie jestesmy hardcorami i nolifeami gramy 2 razy w tygodniu po 3 godziny wiec jesli my
ogarniamy cale FL na normalu na dlugo przed wejsciem 4.3 to tylko totalni casuale nie powinni dac rady zobaczyc
aktualnego kontentu. HC powinno zostac dla Hard Corow Normale dla zwyklych graczy a dla casuali simsy.
Sama idea VP jest durna. Epiki powinny byc dla raiderow niebieskie dla robiacych 5 man a zbieranie kwiatkow i robienie
questow dla niedzielnych graczy w ten sposob kazdy znajdzie dla siebie nisze i ta czesc gry bedzie optymalizowana dla
konkretnego odbiorcy inaczej gra bedzie jak swinka morska - ani swinka ani morska. Co do PvP to oddzielny temat i
balans bylby mozliwy gdyby przypakowali jedna kulejaca klase zamiast nerfic inna bo to wywoluje reakcje lancuchowa.~
wredzik
2011/10/12 18:05
Albo oddzielic pvp od pve osobnym drzewkie :)
W moim przypadku nie sama praca a to ze jest na 3 zmiany wiec tylko raz na 3 tyg. moge byc miedzy ~19-24 online.
Wiec jak sam zadna gildia raidujaca hcki nie wezmie takiego gracza bo wiedza ze ne mozna liczyc na jego obecnosc a
wiadomo ze silna ekipa to stala ekipa :) a wiadomo ze w tbc nie bylo podzialu na normal i hc wiec moglem zapomniec o
zobaczeniu nastepnych tierow.
a kwestia wszystko dla wszystkich to troche zle podejscie ale pod wzgledem takim ze ci maniacy hardkory tez powinny
miec swoje miejsce a hc powinno byc wyrabane w kosmos zeby tylko elita tam chodzila.
I nie zgadzam sie ze epixy tylko dla dobrych a to dlatego ze wyobras sobie ze nie mozesz np jezdzic rowerem jakim bo
dla zwyklych ludzi sa dostepne tylko skladaki a reszta dostepna tylko dla elity albo jestes zmuszony jezdzic tylko
maluchem bo reszta samochodow dostepna tylko dla rajdowcow albo nie mozeszz napic sie coli bo jest dostepna tylko
dla jakiejs wybranej grupy
wiem ze to glupie dziwne przyklady ale chodzi mi o to ze bylby to przejaw lekkiej dyskryminacji ( chcesz bardzo grac
jestes graczem z krwi i kosci granie to dla ciebie i twoja ulubiana gra jest wlasnie wow a nie mozesz sie nia nacieszys bo
jakas grupa hardkorow blokuje co do niej dostep rabiac ja za trudna i pozostaje ci tylko zbieranie ziolek a chcialbys cos
wiecej osiagnac )
Podsumowujac jestem za tym zeby hc bylo przegiete ale jestem za tym zeby normal i epixy itp bylo oglnie dostepne
zeby kazdy MIAL SZANSE ( to wazne mial szanse ale zyby nie byly rozdawane bez niczego ) je zdobyc~zwyklygracz
2011/10/12 18:49
Ja widzę to z innej strony, po co casualom epickie itemy jeśli używają ich tylko do farmienia trywialnego contentu, na
dodatek overgearując go?
Kiedyś napisałem że content dla normalnych graczy (casual też może mieć mózg i dobrze grać) nie powinien mieć
przegiętych wymagań sprzętowych (healing, dps, zajebiste mitigration tanka) i powinien sprawdzać tylko skilla. Stoisz
jak debil w ogniu = trup, nie potrafisz przerzucić się na addy = trup, nie umiesz spowolnić lub rzucić CC na adda = trup
itd. Na prawdę takie banalne mechaniki nie zależą od tego ile grasz ale jak grasz i powinny być bardzo karzące jeśli się
je olewa. Jestem jak najbardziej za tym żeby casual mógł zabić bossa robiąc nawet 15k DPSu (czyli bardzo mało) jeśli
ogarnie wszystko inne.
Content dla hardkorów powinien sprawdzać zgranie i ogarnięcie taktyki + wymagać wyciśniecia wszystkiego co się da z
postaci (DPS,heal,tanking)~Grind
2011/10/12 21:57
Pozostaje tylko nadzieja ,że po (ewentualnym) podupadnięciu wow-a zrobią Warcraft 4 (np.Cataclizm again)~gryzon
2011/10/13 18:38
dodaj komentarz
Pozostałe nowości
Zapowiedź zmian w klasach - Mnich
Legion wkroczył w fazę alfa testów w
czasie których dostępna jest póki co jedynie lokacja startowa łowców demonów, a my przyglądamy się temu, jakich
zmian doczeka się klasa, która stosunkowo niedawno pojawiła się w World of Warcraft. Oto co na najnowszy dodatek
Blizzard przygotował dla mnichów.Data publikacji: 24.11.20150
Zapowiedź zmian w klasach - Wojownik
Po krótkiej przerwie wracamy z
tłumaczeniami blogów poświęconych zmianom, jakie pojawią się w klasach w nadchodzącym dodatku do World of
Warcraft. Oto czego powinni spodziewać się wojownicy z Azeroth w LegionieData publikacji: 23.11.20150
Zapowiedź zmian w klasach - Szaman
Kolejna zapowiedzieć, która pojawiła
się jakiś czas temu na łamach oficjalnej strony społecznościowej dotyczy szamana. Największe zmiany w przypadku tej
klasy dotknęły totemy oraz system zasobów specjalizacji Elemental oraz EnhancementData publikacji: 16.11.20150
11 urodziny World of Warcraft
World of Warcraft obchodzi już swoje 11
urodziny. Z tej okazji Blizzard przygotował kilka zabawek, które powinny wszystkim przypomnieć sam początek
przygody w świecie Azeroth - w rolach głównych Edwin VanCleef, Hogger, murlok oraz Windfury (w wersji
nadmuchiwanej).Data publikacji: 16.11.20150
Zapowiedź zmian w klasach - Rycerz śmierci
Kolejna zapowiedź
opublikowana na łamach oficjalnej strony społecznościowej World of Warcraft poświęcona jest klasie rycerzy śmierci.
Poniżej znajdziecie informacje między innymi o ujednoliceniu wszystkich run oraz nowej umiejętności specjalizacji Blood,
która została zainspirowana Lordem Marrowgarem z Icecrown Citadel.Data publikacji: 15.11.20150
Wszystkie nowości