Nowa mapa 1v1 do StarCrafta 2

Transkrypt

Nowa mapa 1v1 do StarCrafta 2
Nowa mapa 1v1 do StarCrafta 2
Data publikacji : 21.12.2009
Ocena: 4/5 (16)
Na oficjalnym Twitterowym kanale StarCrafta pojawiła się wieść o najnowszej mapie multiplayer,
sporządzonej na poczet wyczekiwanego przez nas RTS'a.
Jak powiada Twitter mapka zwie się Twisted Peaks i jest przystosowana do rozgrywek 1v1. Z tego
co widać, gracze rozpoczynają grę w lewym górnym i prawym dolnym rogu mapy. Pośrodku znajduje
się forteca z trzema widocznymi wieżami Xel'naga oraz złożem żółtych minerałów. Jeśli tylko
ochraniać przed usunięciem zniszczalnych kamieni to pozycja wydaje się łatwa do obrony. Trzy proste
do zdobycia expy sprawiają, iż ta arena wydaje się być idealnym polem do popisu dla Zerga. Co wy o
tym sądzicie?
Źródło: Starcraft Twitter
Tagi: mapa multiplayer, twisted peaks
Uprasza się osoby kopiujące w całości newsy z naszej witryny na swoje strony lub fora o wstawianie widocznych klikalnych linków,
bezpośrednio do pobranego tekstu. W przypadku braku widocznego linku, skopiowanie tekstu uważa się za kradzież własności
intelektualnej.
Dziękujemy: Administratorzy serwisu.
Autor: Robert "Xrasnolud" Rojek
Data publikacji : 21.12.2009
Liczba wyświetleń tekstu: 4035
Komentarz (33) dodaj komentarz
Ta mapka ma ,,to coś''. W jedynce widziałem podobną, też z taką ,,fortecą'' na środku (w standardowym zestawie map da się
znaleźć chyba). A tak w ogóle to po co oni się map narobią jak jakiś dzieciak znowu zrobi Big Huntera i będą grać w 90%
przypadków na niej.~Adu
2009/12/21 22:04
tak z perspektywy sc1 to ta mapa była by imba w TvP i TvZ, protoss/zerg by na niej nie przetrwal, byle push siege tankami i nie
ma naturala. No ale chyba w sc2 siege mode jest duzo dalej w techu.~Tritanis
2009/12/21 22:25
Strasznie odsłonięty ten natural, a na dodatek tuż pod high groundem. Raj dla Siege Tanków, Colossusów itp:P. Ma 2 wejścia,
więc chyba tylko Zerg będzie mógł sobie walnąć szybkiego expa i korzystnie na tym wyjść. A i tak pewnie będzie czesto tracił w
niej gazy.
A pozycja na środku wcale nie jest łatwa do obrony, dostać się można tam z wielu stron, a pewnie nawet pokusić się o
strzelanie z dołu do roboli. Dla mnie utrzymać taką pozycję to koszmar:P
Ogólnie niezbyt mi się podoba, ale co tam, Blizzard w końcu nam rzucił coś godnego uwagi:)~Dagaen
2009/12/21 23:18
Według mnie bez sensu są te żółte ekspansje na środku mapy, są zbyt blisko siebie. Praktycznie nie możliwa będzie sytuacja ,
żeby obaj przeciwnicy utrzymywali jeden żółty exp. Któryś zdobędzie przewagę i będzie miał oba. W dodatku są na wzniesieniu
łatwym do obrony. Taktyka na tej mapie to szybko zdobyć żółte expy i utrzymać pozycje. Gra może być strasznie
zdebalansowana na tej mapie.~_azirafal_
2009/12/21 23:24
Ogólnie mapa do ataku, nie obrony.~Adu
2009/12/21 23:27
Dlaczego oni nie zrobia paru nie symetrycznych mapej jak The Hunters.
Kto chce bedzie grac na symetrycznej, kto nie chce na asymetrycznej.
Dac ludzia wybor :)
A mapka fajna~mgkiler
2009/12/21 23:50
No to się chłopaki popisali nowa mapka do gry której nie mam "Wow". Swoją drogą też uważam że wszyscy będą grać na BGH
$$$ 2 Albo Fastest Green 2 no chyba że trafią się jakieś perełki. Co do symetrycznych map to dobrze że są bo wtedy jest jakiś
balans. Z tego co zauważyłem to ludzie wolą symetryczne w SC, WC3 czy WH40k królują właśnie takie.~Lord.DarthVader
2009/12/22 00:00
@mgkiler
Bo balansujący blizz zrobi ci niezbalansowaną mapę - już to widzę:) No ale mogli by kilka takich stworzyć w dobrym geście (
Byle nie robili big huntów żadnych bo dostane depresji jak na batku w same takie będą grać).~Adu
2009/12/22 00:04
Już widze te whiny ludzi spawnietych na gorszej pozycji na niezbalansowanych mapach. Pewnie gg na wstępie ;) imo balans
powinien być~MaRdoC
www.starcraft.com.pl
2009/12/22 00:11
@MaRdoC
Nie o to chodzi, żeby były lepsze i gorsze pozycje tylko, żeby były inne. Nie masz wpływu gdzie będziesz i grasz tym co masz. I
to jest miłą odmianą. No chyba, że grasz turniej albo co gorsza - dla ,,nabijania wygranych'' to wtedy się zgadzam.~Adu
2009/12/22 00:19
@Adu
Bizz wcale nie jest taki zbalansowany, dla przykladu podam niesmiertelny juz tekst, jesli jest taki zbalansowany to dlaczego nie
potrafi zbalansowac roznicy pomiedzy praca nad gra a terminem jej wydania.
Jak dla mnie termin wydania jest zbyt poterzny i bizz nie wie jakich jednostek uzyc zeby go pokonac ;p~badboyave
2009/12/22 09:39
Adu:
Inna pozycja może oznaczać np. większą odległość do wiezy Xel'naga, która będzie gdzies z boku a nie w centrum mapy. Może
to też oznaczać dla jednego gracza trudniejszy dostęp do minerałów itp.
Nie jestem przeciwny takim mapom ale gracz świadomie powinien brać ryzyko, że może mieć gorzej na starcie.~MaRdoC
www.starcraft.com.pl
2009/12/22 10:38
No wiec o to mi chodzi. Przeciez kazdy kto wchodzi na nie symetryczna mape wie co robi. Jak nie chce to wybiera inna.
Dac ludzia mozliwosc wyboru tego co chca.
Jedne pozycje maja np blizej wieze Xel-Naga, inne troche bardziej teren latwy w obronie.
Nie pamietacie jak bylo w The Hunters? Kazda pozycji troszeczke inna a wszystkie w miare rowne w sensie ze z kazdej mozna
bylo wygrac w takim samym stopniu trudnosci.~mgkiler
2009/12/22 11:04
Fajna do dropsów :)~LooKasH
2009/12/22 11:30
niech no dadzą mi narzędzie do robieni map to wam wyczaruje coś fajnego~bibson_
2009/12/22 11:41
Zgadzam się z tym, że ta mapa jest trochę imba. Złote złoża faktycznie jakosmi nie pasują, zdobędziesz jedno złote, obronisz i
już masz zapewnione drugie, a co za tym idzie gg ;] To tylko spekulacje, żeby to sprawdzić trzeba zagrać.
Inna sprawa to wasze podejście do fastów i bgh, od zawsze wiadomo że na takich mapach grają ludzie bez pojęcia. Takich na
pewno jest gro. Uważam jednak, że więcej jest tych którzy potrafią grać, a co za tym idzie grają na symetrycznych normalnych
mapach. Pozdrowienia~Alan313
2009/12/22 12:30
mapa bardzo ciekawa. i nie wiem co się burzycie do tych złotych minerałów. po 1, ich przejęcie wcale nie daje od razu
zwycięstwa. po 2 chyba oczywiste, że gracze nie podzielą się tymi złożami. wszystko celowe. mi się podoba, ja tu już widzę
moje siege w akcji :)~Yaerius
2009/12/22 12:58
ja tam bym wolał nowego screenshota:D~Sebo250
2009/12/22 13:55
generalnie większość walk będzie w okolicach tych złóż i wież xelnaga :)
może to i dobrze :)
PS. Dzięki za odblokowanie pisania komentarzy przez niezalogowanych :D~bibson_
2009/12/22 13:56
@Alan:
Tyle ze sporo meczow w Korei pro graczy bylo na planszy The Hunters ktora jest nie symetryczna.
Niektorzy z was nie moga zrozumiec ze nie symetrycznosc nie oznacza nie rownych szans. Jeden gracz dostaje pewne plusy od
tereny inny gracz inne.
To tak jakby gadac ze powinno sie grac tylko TvT, PvP, ZvZ bo inaczej bedzie nie fair.
Ludzie nie przesadzajcie z tym super fair. Niedlugo mecze obu raz zabronicie. Teraz mapy asymetryczne zabronione, niedlugo
Zerg vs Terran bedzie zabronione.~mgkiler
2009/12/22 14:27
Co do mapy to już widze jak prot samymi colosusami śmiga a terek idzie w mass tank.~Adu
2009/12/22 14:47
mgkiler:
Nie symetryczność ok, brak balansu no way ;) trzeba tu postawic pytanie czy symetrycznosc = balans?~MaRdoC
www.starcraft.com.pl
2009/12/22 15:04
ja bym wolał zeby przestali nas raczyc byle czym a w koncu wydali cos na co czekamy juz dlugie lata.. a konkretnie 3 lata juz
na wydanie... a mamy pare ochlapow w postaci screan shootow i innego badziewia.. Ja wolalbym odkrywac star crafta grajac.. a
juz wiem o nim 90% co do singla to co oni chca z tego zrobic rpg?~jeronimo
2009/12/22 15:11
Odnośnie huntersów mapa nie była w zadym stopniu zbalansowana ^^
odnośnie mapy TP wydaje mi się że zerg na niej będzie rządził jak bedzie istnie macro z sc1 na zasadzie z 2 w miare szybkich
expansji to nawet terek z siege nic nie berdzie miał do gadania
nie wiem co macie do bgh czasem mila odmiana od pythona lub lt:p~Maggot
2009/12/22 16:57
@Maggot
Skład map na batlenecie:
50%-bgh
40%-possi (for fun)
9%-LT i python
1%-INNE
A dobija mnie fakt, że nie mogę zakładać gier.~Adu
2009/12/22 17:26
Juz lubie ta mape :D
Zerg for life!~ArtZ
2009/12/22 17:46
@Adu
Taki skład tylko dlatego, że na zwykłym BN grają w większości ludzie for fun jedynie. Jak zrobić spis grywanych map na ICCup,
to będzie to zdecydowanie inaczej wyglądało, chodź i tam ludzie umsy grają.~Dark_Angel
2009/12/22 18:41
Myślę, że w tej mapie zwycięży osoba, która przetrwa bój o żółte kryształy i ma już chyba z góry zapewnione zwycięstwo, ale
nawet do takich akcji może nie dojść. W bazach na pewno pojawią się niespodziewane ataki tankami, colusami lub być może
nawet lurami.~Mops
2009/12/22 21:06
Gram na US East i na Europie do dziś w sc
i moim zdaniem Adu nie masz racji
ja gram bgh na ogół ale często zdarza mi się gra z kumplami 1v1 ale wtedy się po prostu robi na ogół prywatne gry i trudno je
zobaczyć na liście;)
odnośnie czemu na ogół są te mapy jedynie z kumplem chcieliśmy zagrać 2v2 na byz i nikt nie chciał dołączyć (zqapewne
mapy ludzie nie za bardzo znają a o Katrinie to już lepiej nie mówić)
Na US East /tam znacznie wiecej jest bgh game/~Maggot
2009/12/23 09:21
bgh ssie. dobra mapa powinna uczyć zakładania ekspansji. granie z jedną bazą jest fajne dla początkujących, żeby się mogli
spokojnie nauczyć drzewka technologicznego. ja osobiście lubię bardzo grać 1vs1 na mapach na 4 graczy. są zazwyczaj
symetryczne i zbalansowane, a jednak jest ten mały element losowości, czy znajdzie się przeciwnika od razu, czy nie.
co do tej tutaj to wcale nie uważam, żeby żółte kryształy dawały taką mega przewagę. myślę, że jak szybko opanować 3 zwykłe
ekspansje to o wiele lepiej się na tym wyjdzie. ja bym tak zrobił :)~Yaerius
2009/12/23 09:38
Jest takie powiedzenie: ,,Dzieci i ryby i niezalogowani głosu nie mają'' :)~Adu
2009/12/23 21:42
@Adu
podajesz skład map, ale powiedzmy sobie szczerze, że na jak to nazwałeś battlenecie grają noobki ;] Które znają ewentualnie
rozpoczęcia i nic poza tym. Gdzie gra sie porządne mapy ? Liga ;] Proste. Blizz nastawia sie na e-sport stąd daje nam symetrie.
Jestem pewien że użytkownicy sami zrobią mapy takie jak im sie beda podobać. Chciałbym sie jeszcze odnieść do Huntersa,
Wszyscy twierdzicie że ta mapa jest niesymetryczna, ale jeśli się przyjrzeć to jest 8 pozycji startowych z szerokimi wejściami i
każda ma naturala, do tego jeden exp na środku. To że ścieżki nie są symetryczne nic nie oznacza, sama mapa jako tako jest
symetryczna. Mowiac o mapach asymetrycznych powinno się mówić o powiedzmy takich jak są w kampaniach... to są
niesymetryczne mapy. Bez obrazy.~Alan313
2009/12/24 01:24
@Alan313
W huntersie pozycje góra i góra-lewo mają wspólnego neutrala.
PS: Zapewniam cię, że noobem nie jestem:)~Adu
2009/12/24 11:08
dodaj komentarz
08.10.2015
Kampania "Szepty o zagładzie" dostępna za darmo (0 komentarzy)
27.09.2015
Kolejni bohaterowie w trybie Sprzymierzonych Dowódców (0 komentarzy)
22.09.2015
Cyfrowe gadżety za udział w BlizzCon 2015 (0 komentarzy)
15.07.2015
Legacy of the Void dostępne w przedsprzedaży! (0 komentarzy)
17.06.2015
Informacje z E3 - prolog kampanii Legacy of the Void (0 komentarzy)
30.05.2015
WCS Europe - sobota (30 maja) 18.00 grupa G - MaNa! (0 komentarzy)
07.05.2015
DreamHack Open France 2015 - już 8 maja - MaNa! (0 komentarzy)
03.05.2015
Na wesoło: postacie E-sportu 50 (0 komentarzy)
03.05.2015
IEM Katowice 2015 - jeszcze raz! (0 komentarzy)
03.05.2015
KeSPA Cup 2015 Season 1 - live! (0 komentarzy)
26.04.2015
Proleague - Top5 gier miesiąca (0 komentarzy)
26.04.2015
CJ Entus wygrywa 2 runde Proleague! (0 komentarzy)
18.04.2015
Wersja beta Legacy of the Void – aktualizacja 2.5.1 (0 komentarzy)
18.04.2015
WCS finals 2015 - galeria (0 komentarzy)
18.04.2015
Omówienie zmian w balansie Legacy of the Void (0 komentarzy)
11.04.2015
WCS Europe kwalifikacje z Polakami - dziś (sobota) 18.00 (0 komentarzy)
11.04.2015
Aktualizacja balansu Heart of the Swarm – 9 kwietnia (0 komentarzy)
11.04.2015
GSL Season1 2015 - galeria (0 komentarzy)
11.04.2015
Zbanowane konta w StarCraft II (0 komentarzy)
04.04.2015
Red Bull Battle Grounds powraca jesienią 2015 (0 komentarzy)
(zobacz wszystkie)

Podobne dokumenty