STREFA FITNESS

Komentarze

Transkrypt

STREFA FITNESS
www.strefa-fitness.pl
Częstochowa ul. Warszawska 320
GODZINY OTWARCIA: PN. - PT. 06.00 - 23.00
SOB. i NIEDZ. 08.00 - 20.00
STREFA FITNESS
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Niedziela
09:15:00
MULTICLASS
AGA U.
ABT
KASIA B.
TBC
AGA U.
BS
AGA U
SHAPE+
BOSU
AGA U.
10:30
BOSU
KASIA
B/OLA
10:00
ZUMBA
FITNESS®
BEATA
10:15
10:15-10:45
PŁASKI
BRZUCH
Aga U
FORMA W
CIĄŻY
AGNIESZKA
10:15-10:45
PŁASKI
BRZUCH
Aga U
11:30
FAT
BURNING
KASIA
B/OLA
11:00
SHAPE
BEATA
SHAPE
OLA
FAT BURNING
OLA
17:15
BS+BRZUCH
AGA U.
SHAPE
OLA
ZUMBA
KASIA B.
18:15
STEP
AGA U.
PILATES
MACIEK
ZUMBA
FITNESS®
BEATA
PILATES
MACIEK
ZDROWY
KRĘGOSŁUP
MACIEK
19:15
ZUMBA
FITNESS®
BEATA
BODY
STYLING
ANIA P.
STEP
PRZEMEK
POWER JOGA
MACIEK
MAGIC BAR
AGA U.
20:15
TBC
BEATA
FitCross
Aga U.
TBC
PRZEMEK
BOSU
FUNCTIONAL
AGA U.
16:15
ABT
BEATA
STREFA BODY & MIND
Poniedziałek
Wtorek
STREFA DZIECKA
Środa
10:15
18:15
19:15
STREFA TANCA
Piątek
Sobota
Niedziela
Sobota
9:15
DZIEŃ
WYŚCIGU
HUBERT
10:15
SIŁA
HUBERT
Niedziela
10:15
INTERWAŁ
HUBERT
FORMA W
CIĄŻY
AGNIESZKA
16:15
17:15
Czwartek
TBC
AGA U.
16:45
PŁASKI
BRZUCH
Kasia B.
30min.
17:00
WORKOUT
KAROL
ZDROWY
KRĘGOSŁUP
MACIEK
POWER JOGA
MACIEK
POWER PUMP
OLA
PUPOMANIA
ANIA P.
SEXY DANCE
AGA U.
16:45
PŁASKI
BRZUCH
Kasia B.
30min.
ZDROWY
KRĘGOSŁUP
MACIEK
ABT + BRZUCH
PRZEMEK
CELLU STOP
ANIA P.
ABT
KASIA B.
BODY BALL
& TUBES
KASIA B.
BS
KASIA B.
ZUMBA
KASIA B.
BASIC STEP*
AGA U
WORKOUT
KAROL
STREFA SPINNING
Poniedziałek
8:15
SIŁA
HUBERT
17:15
18:15
19:15
Wtorek
SIŁA
HUBERT
INTERWAŁ
HUBERT
SIŁA
AGA U.
SIŁA
AGA U.
INTERWAŁ
HUBERT
Środa
8:15
INTERWAŁ
AGA U.
Czwartek
Piątek
8:15
SIŁA
AGA U.
HUBERT
SIŁA
INTERWAŁ
AGA U.
HUBERT
INTERWAŁ
INTERWAŁ
HUBERT
SIŁA
AGA U.
INTERWAŁ
HUBERT
SIŁA
HUBERT
INTERWAŁ
HUBERT
11:15
WYTRZYMAŁ
HUBERT
SIŁA
HUBERT
20:15
STREFA SIŁOWNI
Poniedziałek
18:30
19:30
Wtorek
TRX
ROBERT
Środa
Czwartek
STREFA X
AGA U.
Piątek
TRX
ROBERT
Sobota
Niedziela
STREFA
WZMACNIANIA
ABT
Zajęcia ABT to sposób na szczupłe uda, płaski brzuch i jędrne pośladki.
Ćwiczenia mają na celu poprawę siły mięśniowej, elastyczności i kształtu
mięśni. Zajęcia o umiarkowanej intensywności dla wszystkich.
BS
Zajęcia BS kształtują i wzmacniają wszystkie grupy mięśniowe. Trening
o umiarkowanej intensywności nastawiony na rzeźbienie sylwetki. Często
z wykorzystaniem materacy, hantli, tubingów, bosu. Zajęcia dla wszystkich.
SHAPE
To zestaw ćwiczeń kształtujący i wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe.
Wykorzystuje się takie przybory jak: stepy, tubingi czy ciężarki. Zastosowanie
przyborów wpływa na atrakcyjność lekcji, jej efektywność, przy jednoczesnej
redukcji tk. tłuszcz. Zajęcia dla wszystkich.
BOSU
Bosu (połączenie piłki i stepu) to kompleksowy trening równowagi ciała. Trening z
bosu doskonale wzmacnia mięśnie, poprawia wytrzymałość organizmu, wspomaga
spalanie tk. tłuszcz. oraz ćwiczy równowagę i gibkość.
BODY STYLING to autorskie, dynamiczne zajęcia fitness, łączące aerobik,
wzmacnianie(uda,brzuch,pośladki, ręce) oraz stretching.W treningu tym
wykorzystujemy obciążenie własnego ciała i przyrządy takie jak: hantelki, sztangi,
tubing,piłki. Zajęcia o zróżnicowanym stopniu zaawansowania.
CELLUSTOP (ATC) to ćwiczenia przeciw cellulitowi, które zapobiegają
nierównomiernemu rozłożeniu komórek tłuszczowych w tkance podskórnej. Trening
rozpoczyna się rozgrzewką aerobową, której zadaniem jest podniesienie
temperatury mięśni w obszarach podatnych na powstawania tzw. „ pomarańczowej
skórki”, po czym wykonuje się serie ćwiczeń z użyciem dodatkowego obciążenia w
postaci hantli, sztang, taśm, piłek, stepu, które utrzymują napięcie mięśni. Po każdej
serii wykonuje się stretching i rozluźniający automasaż.
BS+BRZUCH to zajęcia BS kształtują i wzmacniają wszystkie grupy
mięśniowe.Trening o umiarkowanej intensywności nastawiony na rzeźbienie
sylwetki.Często z wykorzystaniem materacy, hantli, tubingów, bosu. Trening
kończy się ok. 20 minutowym cyklem poświęconym wzmacnianiu mięśni brzucha.
ABT+BRZUCH to Zajęcia te to sposób na szczupłe uda, płaski brzuch i jędrne
pośladki.Ćwiczenia mają na celu poprawę siły mięśniowej, elastyczności i kształtu
mięśni. Zajęcia o umiarkowanej intensywności dla wszystkich. Ostatnia część zajęć
poświęcona jest ćwiczeniom mającym na celu wzmocnienie oraz wyrzeźbienie
mięśni brzucha.
STREFA
WYTRZYMAŁOŚCIOWO – SIŁOWA
TBC
Jest to typ zajęć łączących ćwiczenia aerobowe i ćwiczenia wzmacniające
mięśnie. Zajęcia TBC są ciekawe, urozmaicone i dla wszystkich.
POWER PUMP
PUMP to bardzo efektowne, ciekawe i przede wszystkim skuteczne zajęcia
wzmacniające przy użyciu specjalnej sztangi z regulowanym obciążeniem.
Celem jest poprawa wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni
na rzecz pięknego ich zarysu.
Zajęcia zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.
FITCROSS to system ćwiczeń, którego podstawą jest funkcjonalność i
wielostawowość ruchu, czyli ich użyteczność w czynnościach życia
codziennego. Złożoność wykonywanych ćwiczeń pociąga za sobą
wymuszenie intensywniejszego krążenia krwi, a co za tym idzie, wzrost
wydolności organizmu - wytrzymałości tlenowej i mięśniowej.
Podczas zajęć wykorzystujemy sprzęt tj. easy ball, fit ball, bosu, tubing, step,
easy step, kettlebell, sztangi.
WORKOUT to zespół kompleksowo dobranych ćwiczeń, mających na celu
wszechstronną poprawę sylwetki jak i rozwój funkcji fizycznych związanych z
koordynacją, szybkością, siłą i wytrzymałością.. Zajęcia przeznaczone zrowno
dla kobiet jak i mężczyzn.
MAGIC BAR to profesjonalna koncepcja ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowoaerobowych ze sztangą, przy muzyce. Pozwala ona na indywidualizację
treningu, poprzez wykorzystanie obciążenia dostosowanego do osobistych
i aktualnych potrzeb osoby ćwiczącej, w zależności od wzmacnianej grupy
mięśniowej. Charakteryzuje się intensywnym spalaniem tkanki tłuszczowej
przy jednoczesnym podkreśleniu (wyrzeźbieniu) kształtu ramion, ud, brzucha
oraz pośladków. Wzmożony metabolizm tkanki tłuszczowej trwa jeszcze kilka
godzin po zakończeniu treningu. Magic Bar ma charakter wysiłku mieszanego.
MULTICLASS – zajęcia o średniej intensywności, mające na celu
doskonalenie techniki, zwiększenie siły mięśniowej oraz zapoznanie z wieloma
przyrządami używanymi podczas wyspecjalizowanych zajęć (piłki, bosu,
sztangi, gumy, stepy). Podczas jednostki lekcyjnej będą pojawiać się elementy
z zajęć typu Magic Bar/Power Pump, Fit Ball, Bosu, CrossFit.
STREFA ROWEROWA
WYTRZYMAŁOŚĆ
- intensywność ćwiczenia
Jednostajne zwiększanie energii przez dłuższy czas.
65-75%
tętna
maks.
SIŁA - intensywność ćwiczenia 75-85% tętna maksymalnego, jazda z dużym
oporem , rozwijanie wytrzymałości i siły mięśni.
INTERWAŁ - intensywność 65-92% tętna maks., różne tempo, prędkość i rytm,
duża intensywność wymagająca podst. sprawności fizycznej.
BOSU Functional – trening z użyciem BOSU (wielofunkcyjny, dwustronny
przyrząd służący do ćwiczeń dynamicznych, statycznych, poprawiających balans
ciała, rozwija umiejętności motoryczne, kształtuje sylwetkę oraz wzmacnia umysł),
jest to rodzaj treningu wielostawowego, wielopłaszczyznowego i bogatego
proprioreceptywnie (uaktywnia mięśnie głębokie), będącego zbiorem
potrzebnych i użytecznych ćwiczeń mających na celu ułatwienie wykonywania
codziennych czynności ruchowych (np. zrzucanie węgla, wieszanie prania, mycia
podłogi, granie w piłkę nożną, jazdę na nartach). W czasie treningu funkcjonalnego
dochodzi do zapisywania w centralnym układzie nerwowym efektywnego,
bezpiecznego aktu ruchowego. Z upływem czasu dana czynność ruchowa staje
się aktem praktycznie odruchowym, nieświadomym.
DZIEŃ WYŚCIGU - intensywność 80-92% tętna maks.. Wymagana podst.
baza sprawnościowa, jazda na maksimum swoich możliwości.
STREFA CHOREOGRAFII
STREFA SIŁOWNI
ZUMBA
Rytmy takie jak marenge, salsa, cumbia, reggeton, flamenco, samba,
porwą
Cię
do
zabawy.
Zumba to
fuzja
tańca
i
aerobiku.
Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stworzą
niepowtarzalną atmosferę. Kombinacja kroków to unikalna formuła Zumby. Bawisz
się od pierwszych zajęć!
Basic Step*– zajęcia choreograficzne dla osób początkujących i
średniozaawansowanych.Uczymy się kroków na stepie połączonych w proste
układy choreograficzne, dzięki czemu w miły sposób spalamy tkankę tłuszczową
oraz poprawiamy koordynację ruchową.
SEXY DANCE-Zajęcia Sexy Dance są dla kobiet w każdym wieku, nie potrzeba
żadnego wcześniejszego przygotowania ani wiedzy na temat tańca. Wystarczy
wziąć ze sobą wygodny strój, można również zabrać ze sobą szpilki.Choreografia
do zajęć bazuje na krokach z zajęć aerobiku.Zajęcia w przyjemny i łatwy sposób
pozwalają spalić tkankę tłuszczową
ZAJĘCIA TRX
Trening na taśmach TRX wykorzystującą obciążenie własnego ciała. Pozwala
bezpiecznie wykonywać setki różnorodnych treningów, które budują siłę,
elastyczność, równowagę, mobilności, a także skutecznie zapobiegają urazom.
TRX wykrzystuje twoją masę ciała i grawitację aby stworzyć opór podczas
ćwiczeń.Trening TRX buduje siłę, wytrzymałość oraz elastyczność mięśni.
Zajęcia zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.
STREFA MAMY
STREFA BODY&MIND
FORMA W CIĄŻY
Specjalistyczne zajęcia dla przyszłych mam, których intensywność oraz poziom
trudności dostosowany jest od 2 trymestru ciąży.
POWER JOGA
Duży nacisk kładzie się tu na szybkie przejścia pomiędzy poszczególnymi
pozycjami (asanami). Każda zmiana jest zintegrowana z oddechem, a ścisły
związek między dynamicznym ruchem i oddechem, daje uczucie siły i
lekkości.
PILATES
Upraszczając to „brzuch, uda, pośladki”. Jest to metoda mającą na celu
stworzenie równowagi w ciele. Jest treningiem „dobrego samopoczucia”.
Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje.
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Blok składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń. Zajęcia minimalizują
skutki przeciążeń narządu ruchu,uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich
napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa o stawów.
STREFA X - wysoko intensywny trening interwałowy – forma bardzo
intensywnych i krótkotrwałych ćwiczeń przeplatanych krótkimi okresami
umiarkowanego wysiłku fizycznego. Celem treningu jest szybkie spalenie
tkanki tłuszczowej (3 razy więcej tk. tłuszczowej), w czasie krótszym o połowę i
przy znacznie mniejszym wysiłku energetycznym. Trening trwa ok. 25 minut.
Zapisy na ZDROWY KRĘGOSŁ. i POWER JOGĘ w dniu w którym, odbywają się zajęcia.
Tel. recepcja: 721 909 603, 721 909 606
mail: [email protected]

Podobne dokumenty