Eugene Poteat, emerytowany oficer CIA

Transkrypt

Eugene Poteat, emerytowany oficer CIA
Eugene Poteat, emerytowany oficer CIA: Rosja skorzystała na Smoleńsku. "Chcieli osadzić w Polsce prorosyjską władzę" | wPolityce.pl | codziennie ważne informacje ze świata polityki
NAJNOWSZE
"RÓŻNICE MIĘDZY BARACKIEM OBAMĄ A MITTEM ROMNEYEM W ZAKRESIE
POLITYKI ZAGRANICZNEJ SĄ WIĘKSZE NIŻ SIĘ NA OGÓŁ SĄDZI"
ŻYJE SIĘ CORAZ LEPIEJ! POCIĄG Z WAKACJI 2012: DUCHOTA, LUDZIE MDLEJĄ NA
KORYTARZACH, ŚCIŚNIĘCI WSZĘDZIE, JADĄ NAWET W TOALETACH
wPolityce.pl - UCZCIWY PUNKT WIDZENIA. Najsilniejszy
portal po stronie prawdy.
POWIEDZCIE O NAS INNYM!
Sklep Nasze Stowarzyszenie Media Świat Polityka Kultura Historia Ekonomia Społeczeństwo
Kościół Smoleńsk Kontaktownia Dzienniki Czytelnia Wideo Galerie
Eugene Poteat, emerytowany oficer
CIA: Rosja skorzystała na
Smoleńsku. "Chcieli osadzić w
Polsce prorosyjską władzę"
OPUBLIKOWANO:
22
LUTEGO
2011
ROKU,
22:07 | OSTATNIA
ZMIANA:
3
SIERPNIA
2011
ROKU,
16:36
NIE PRZEGAP
"I nagle uderza melodja polskiego
hymnu: - Jeszcze Polska nie zginęła!
Obnażają się głowy. Salutują pruscy
oficerowie"
Duda dla Stefczyk.info: przed
świętami się sprząta, my też
zrobiliśmy porządek. Dziwię się, że
byliśmy aż tak cierpliwi
Paweł Burdzy z Tampy: Tajna broń
Mitta, żona Ann. "Dajcie mu tę
szansę, dajcie Ameryce tę szansę"
Benedykt XVI do Polaków: trwajcie
na modlitwie, by nie iść na
kompromis ze złem
Obrońcy życia do marszałek Sejmu:
nie lekceważcie obywateli. "Jeśli nie
będzie innej możliwości, wniesiemy
kolejny projekt obywatelski"
Bierecki odpowiada Wielowieyskiej:
Czy inne standardy obowiązują
posłów Platformy, a inne senatora
PiS?
Login
wPolityce.pl on
Facebook
Like
Confirm
14,088 people like
wPolityce.pl.14,087
people like
wPolityce.pl.
Eugene
oficerem
CIA,
Stowarzyszenia
Poteat
jest
prezesem
Byłych
emerytowanym
amerykańskiego
Oficerów
Facebook social plugin
Wywiadu,
Kanał RSS
odznaczonym wieloma medalami. Człowiekiem,
który całe życie walczył z sowieckimi służbami
NEWSLETTER
specjalnymi. Ma dużo doświadczenia i mało
złudzeń. W poruszającej rozmowie z "Naszym
Dziennikiem" opowiada redaktorowi Piotrowi
E-mail:
Zapisz
Falkowskiemu o tym, że oceniając tragedię
smoleńską nie możemy zapomnieć o tym, że Rosja
wcale nie odeszła tak daleko od sowieckiej
przeszłości.
Najpierw wspomina jak dowiedział się o katastrofie w Smoleńsku:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/6557-eugene-poteat-emerytowany-oficer-cia-rosja-skorzystala-na-smolensku-chcieli-osadzic-w-polsce-prorosyjska-wladze[9/3/2012 10:34:54 PM]
Eugene Poteat, emerytowany oficer CIA: Rosja skorzystała na Smoleńsku. "Chcieli osadzić w Polsce prorosyjską władzę" | wPolityce.pl | codziennie ważne informacje ze świata polityki
Przeczytałem o tym najpierw w portalu gazety "The Washington Post", a zaraz potem
włączyłem telewizor na jeden z kanałów informacyjnych i zobaczyłem relacje. Gdy dowiedziałem się,
że zginęło tylu ludzi z najwyższego szczebla władzy w Polsce i że samolot kierował się do Smoleńska,
a jego pasażerowie mieli wziąć udział w ceremonii upamiętniającej mord w Lesie Katyńskim, to
natychmiast pomyślałem, że to Rosjanie musieli stać za tym wypadkiem. Przypomniała
mi się cała historia sowieckich, jawnych i skrytych, zabójstw na polityczne zlecenie, manipulowania
działaniem radiolatarni lotniczych, zestrzelenia samolotu Korean Air 007 [1 września 1983 r. - przyp.
red.] i wielu innych.
Zdaniem Poteata NATO powinno wszcząć procedurę "damage assessment" (oceny strat),
aby zobaczyć, jakie tajemnice mogły zostać utracone oraz co należy zrobić, aby zminimalizować
szkody.
W jego ocenie służby wywiadowcze USA i NATO nie mają jednak specjalnej wiedzy o tej
katastrofie.
Nie wiem też, czy przeprowadzili jakieś wewnętrzne, własne dochodzenie co do możliwości
udziału Rosjan w spowodowaniu tego wypadku
- mówi.
Jedynym z najciekawszych wątków rozmowy jest temat działań przeciw "wrogim
samolotom" w czasie zimnej wojny:
2 września 1958 roku Rosjanie przesuwali swoje radiolatarnie, aby samolot Herkules
C-130 naszych sił powietrznych wleciał na terytorium Armenii, wówczas wchodzącej w skład
Związku Sowieckiego, gdzie został zestrzelony przez rosyjskie MiG-i. Inny nasz samolot, Boeing RB47, lecący nad wodami międzynarodowymi Morza Barentsa został zmylony, skierowany w stronę
Rosji i zestrzelony przez sowieckie myśliwce z Murmańska, a było to 1 lipca 1960 roku.
Falkowski dopytuje:
Czy teoretycznie dzisiaj można zastosować tego typu techniki wobec nowocześnie
wyposażonego samolotu?
Eugene Poteat odpowiada:
Bez wątpienia. W przypadku Smoleńska samolot Tu-154M (który my w NATO nazywaliśmy
"Careless") leciał w kierunku radiolatarni, licząc na to, że wkrótce uda się zobaczyć ziemię, a wieża
wciąż powtarzała, że pilot jest na właściwej ścieżce i kursie. Tymczasem samolot był od
prawidłowego kursu na lewo i na złej wysokości.
W końcu się rozbił, istotnie na lewo od ścieżki prowadzącej w kierunku pasa startowego.
Wystarczy, że bliższa radiolatarnia będzie nieco przesunięta na lewo, a kontroler
zapewnia, że maszyna jest na właściwym kursie, i wtedy nie sposób uniknąć
katastrofy. W podobnych okolicznościach rozbije się każdy samolot, niezależnie od jego
wyposażenia.
W ocenie Poteata nowy polski rząd "składa się z polityków o nastawieniu prorosyjskim,
którzy nie widzą żadnego problemu w tym, że Rosjanie mają w rękach to śledztwo". Dodaje, że
widzi potencjalne motywy ewentualnego celowego spowodowania tragedii:
Widzę po prostu motywy. Wierzę, że przynajmniej dwa są istotne. Po pierwsze, Rosjanie
mogli się obawiać złego wrażenia wobec opinii światowej, jakie mogło powstać, gdyby
odbyła się ceremonia z udziałem prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Katyniu. Mieliśmy
okrągłą rocznicę mordów i o Katyniu mogło znowu być głośno. Po drugie, zależało im, aby
odwrócić Polskę od NATO i osadzić w niej prorosyjską władzę, do czego w końcu tak
http://wpolityce.pl/wydarzenia/6557-eugene-poteat-emerytowany-oficer-cia-rosja-skorzystala-na-smolensku-chcieli-osadzic-w-polsce-prorosyjska-wladze[9/3/2012 10:34:54 PM]
Eugene Poteat, emerytowany oficer CIA: Rosja skorzystała na Smoleńsku. "Chcieli osadzić w Polsce prorosyjską władzę" | wPolityce.pl | codziennie ważne informacje ze świata polityki
naprawdę doszło. To smutne, że tyle osób z ekipy Kaczyńskiego znalazło się jednocześnie na
pokładzie tego samolotu. Co oni myśleli?
Powtórzę: Rosja realnie skorzystała na tej katastrofie. Ceremonia w Katyniu się nie
odbyła, w Warszawie rządzą ludzie dobrze widziani na Kremlu, mówiący o pojednaniu, odtworzeniu
dobrych stosunków (tak jak u nas o "resecie"), i jeszcze Polska poparła START. Może tego nie widać
na pierwszy rzut oka, ale NATO straciło jednego z najsilniejszych sojuszników.
Zdaniem rozmówcy "ND" prawda zawsze była trudna do odkrycia w sprawach, w które
wmieszani są Rosjanie.
Oni są naprawdę dobrzy w ukrywaniu prawdy. Nie zapominajmy o tym, co się stało ze
sprawą Katynia. Kontynuowali oskarżanie Niemców nawet dziesiątki lat po odkryciu dowodów
swojej zbrodni. Wiedzą, że jeżeli będzie się coś twierdzić albo czemuś zaprzeczać
konsekwentnie przez długi czas, to znajdą się naiwni, którzy w to uwierzą.
Ja na razie nie wierzę w odkrycie prawdziwych okoliczności 10 kwietnia. I to
przez długi czas. A kiedy do tego dojdzie, o ile w ogóle, to będzie to już zapewne inne pokolenie,
które powie: "No to co?".
Eugene Poteat wątpi by Stany Zjednoczone zrobiły coś w tej sprawie. Są zbyt zaangażowane
we własne sprawy, kryzys, wojnę z terrorem. - Jak się tu mówi: mamy zbyt pełny talerz - mówi
Poteat, były analityk wysokiego szczebla amerykańskiej Centralnej Agencji Wywiadowczej (CIA),
w której pracował w latach 1960-1980.
wu-ka, źródło: Nasz Dziennik
ZAINTERESOWAŁ CIĘ
Like
ARTYKUŁ ?
Tweetnij
1
0
zespół wPolityce.pl
Czekamy na Wasze maile z uwagami i komentarzami [email protected]
Chcesz/możesz wesprzeć nasz portal? Zajrzyj: http://sklep.wpolityce.pl/ ZACHĘCAMY
TEŻ DO SUBSKRYPCJI NASZEGO NEWSLETTERA
KATEGORIE:
TAGI:
Polityka Świat
CIA ROSJA ROSJANIE SMOLEŃSK USA
KOMENTARZY: 69
Dodaj komentarz
ACHT KOMMA ACHT (99.240.124.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
22:26
ODPOWIEDZ
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Ja tam ufam starym szpiegom. Znalem paru i czasem dostawalem w rece materialy, o ktorych nikomu sie nie snilo.
pRZYKLADOWO, ZNALEM "DWOJKARZA', KTORY WYCHODZIL NA DWORZEC W wARSZAWIE CZEKAJAC NA
POCIAG Z kROLEWCA. a BYLO TO W SIERPNIU PAMIETNEGO ROKU 1939. W rekach dzierzyl bukiet kwiatow, bo niby
czekal na narzeczona. I wreszcie wjechal pociag ze sfora niemiecka, czyli szerszym gronem uczestniczacej przy zawieraniu
Paktu Ribbentrop-Molotow. No i spotkal kolezke po fachu, niemieckiego dziennikarza, ktory mu puscil pare juz na dworcu.
Znal sporo jezykow obcych.Pozniej ten "dwojkarz" mial dostep do gen. Andersa w dzien i w nocy. Prowadzil nasluch stacji
radiowych z dalszych terenow. Mowil, ze najbardziej korzystal na radiu brazylijskim. Ci ludzie mieli niezle zdolnosci oceny i
przewidywania.
GOŚĆ
(89.73.209.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
22:35
NADUŻYCIE
Komorra jest tak proruski, że nikomu nie chce się wierzyć, że można być tak proruskim. Wszyscy myślą, że to tak sam
z siebie, gdy tymczasem... wujek ze WSI rozkazał, żeby być miłym dla wujka Wani, bo jak nie to zabierze wszystkie
zabawki i jeszcze pokaże pamiętnik Komorry, który wujek ze WSI widział w piwnicznym sejfie...
GOŚĆ
(83.143.161.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
23:40
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Jak to Stany nic nie zrobią, przecież była tam para Fotyga i Macierewicz ...
GOŚĆ
(80.239.242.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
7:08
Za to Rosja zrobi. W Moskwie byli Tusk i Komorowski. Rosja to nasz przyjaciel. Zawsze nam pomoże w realizacji dyrektyw
moskiewskich dla agentów rosyjskich w Polsce.
GOŚĆ
(109.95.177.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
10:00
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Ano byli ale zaraz potem poleciał gajowy i powiedział Obamie, że jego żona daje na boku po czym zaczął bawić się szklaneczką
http://wpolityce.pl/wydarzenia/6557-eugene-poteat-emerytowany-oficer-cia-rosja-skorzystala-na-smolensku-chcieli-osadzic-w-polsce-prorosyjska-wladze[9/3/2012 10:34:54 PM]
Eugene Poteat, emerytowany oficer CIA: Rosja skorzystała na Smoleńsku. "Chcieli osadzić w Polsce prorosyjską władzę" | wPolityce.pl | codziennie ważne informacje ze świata polityki
jak mały chłopczyk:))
GOŚĆ
(80.50.238.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
10:51
NADUŻYCIE
Jak długo to jeszcze będzie trwać ten Ruski proceder. Kiedy Chińczyki wreszcie ruszą za Amur, odebrać Ruskim swoje ziemie.
KRZYSIEK (178.235.221.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
23:23
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Agent CIA i w dodatku mason. Co o tym sądzić?
TENIA
(87.205.61.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
22:29
to smutne, że opinia międzynarodowa nie pomoże nam w odkryciu prawdy w sprawie katastrofy smoleńskiej, nasz obecny
rząd to jednak zaprzańcy, nadal jesteśmy krajem postsowieckim od dawna, o czym potwierdza tzw, układ wrocławski.
KL
(83.8.141.***)
22
2011
LUTEGO
ROKU,
ODPOWIEDZ
22:29
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Co tu komentować, sama prawda! Rusek to rusek, nigdy mu nie można wierzyć. A tusk i reszta to zdrajcy i zdania nie
zmienie!
GREMLIN085
(178.73.48.***)
22
2011
LUTEGO
ROKU,
ODPOWIEDZ
22:32
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Trochę koleś pieprzy. Ta sprawa nagłośniła sprawę Katynia, a nie stłumiła. Poza tym podniosła szanse na zwycięstwo
wyborcze w wyborach prezydenckich człowieka PiS, a nie je osłabiła.
GOŚĆ
(89.73.209.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
22:44
NADUŻYCIE
J.Kaczyński zrezygnował z podróży z bratem właściwie tuż przed wyprawą, dzień czy dwa wcześniej. W Katyniu
oczekiwano ostrego w tonie przemówienia - podobnego do tego z września 09. Potem umowa gazowa - Kaczyński groził TS jeśli podpiszą na warunkach na jakich w końcu podpisali, Nord-Stream, wybory na Białorusi... Narracja o
błędzie pilota nieznającego rosyjskiego i podchodzącego 4x była gotowa w pierwszych informacjach z ros. telewizji- i
główna teza jest promowana do teraz.
HUSARZ11
(83.26.114.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
22:33
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
JASNO I KLAROWNIE
GOŚĆK (79.184.181.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
1:25
Nie. Ta wypowiedź jest dalece niesatysfakcjonująca, jak na oficera wywiadu. To, co powiedział BARDZO ŹLE
świadczy o NATO i o USA. I to jest główny sens tego przekazu. Reszta tej wypowiedzi o zamachu smoleńskim to
pitulenie rzewne. Fatalne rozczarowanie amerykańskim wywiadem, Panie Oficerze amerykańskiego wywiadu.
AUTORYTETOPOŻERACZ
(46.134.32.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
22:40
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
,,Wiedzą, że jeżeli będzie się coś twierdzić albo czemuś zaprzeczać konsekwentnie przez długi czas, to znajdą się naiwni,
którzy w to uwierzą.,, Aaaaa,to dlatego sługus Moskwy Jaruzelski stale powtarza,że stan wojenny uratował Polskę przed
inwazją i część ,,polactwa,, uwierzyła. Funkcjonuje więc faktycznie.
POLAK (212.183.140.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
7:26
NADUŻYCIE
Ty, Autorytetopozeracz! Jadaczke moze masz duza ale rozumek maly! Jaruzelski uratowal Polske przed inwazja
ZSRR! Jasne?
ACHT KOMMA ACHT (99.240.124.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
22:41
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
@Gremlin085 Szef CIA jest kolesiem. Coz to za rasa wumlakow wyrosla w Polsce! Wydziela sie im z glow i wydziela, az litosc
bierze.Wstydu nie maja, luster nie maja, a gdziez tam honor!
GREMLIN085
(178.73.48.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
22:46
NADUŻYCIE
@Acht komma Acht. A gdzie twoja głowa? Jaki szef CIA? Poza tym w tym co napisałem wcześniej mam rację i dobrze
o tym wiesz.
WIDZ
(212.183.140.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
6:44
NADUŻYCIE
Ales ty glupi Gremlin085, albo za mlody by zabierac glos. Czytaj, sluchaj i ucz sie. I lepiej siedz cicho zamiast
pisac bzdury.
GREMLIN085
(195.205.223.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
9:09
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
@WIDZ. Podaj argumenty albo nigdy nie zmądrzeje.
BB
(89.161.0.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
9:49
Do Gremlin: dla takich jak ty szkoda czasu na przedstawianie rzeczowych argumentów, analiz itp. Tyle tego już było w necie,
a wy nadal swoje. Nic was nie przekona, po prostu wiecie lepiej.
GREMLIN085
(195.205.223.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
11:21
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
@BB. Stwierdziłem, że: 1) sprawa smoleńska nagłośniła Katyń oraz, że 2)podniosła szanse na zwycięstwo wyborcze w
wyborach prezydenckich człowieka PiS. Stoi to w sprzeczności z tym co mówi oficer CIA. Mówisz, że są w internecie analizy,
że te dwa stwierdzenia są nieprawdziwe? Ja myślę, że ich nie ma, a ty bronisz bezsensownych opinii.
http://wpolityce.pl/wydarzenia/6557-eugene-poteat-emerytowany-oficer-cia-rosja-skorzystala-na-smolensku-chcieli-osadzic-w-polsce-prorosyjska-wladze[9/3/2012 10:34:54 PM]
Eugene Poteat, emerytowany oficer CIA: Rosja skorzystała na Smoleńsku. "Chcieli osadzić w Polsce prorosyjską władzę" | wPolityce.pl | codziennie ważne informacje ze świata polityki
GOŚĆ
(79.186.98.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
22:45
ODPOWIEDZ
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ODPOWIEDZ
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ODPOWIEDZ
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Otóż to, dlatego też trzeba głosować w przyszłych wyborach na PIS.
GOŚĆ
(78.8.86.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
22:53
Jak bylo kazdy chyba wie ale trudno bedzie zdobyc konkretne i jednoznaczne dowody...
GOŚĆ
(72.37.244.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
23:01
To dobrze, ze byly Agent CIA potwierdza, ze Rosja i komoruski warszawski slon namiestnika przywislanskiego kraju
skorzystaly na smolenskim morderstwie. Wiekszosc utrzciwych Polakow wie o tym dzieki wlasnej intuicji. Pomimo
chwilowego niezainteresowania Europa, przyjdzie niedlugo czas, ze Ameryka upora sie ze swoimi sprawami. Demokraci
oddadza wladze w Waszyngtonie Republikanom i wowczas Ameryka znow zywo zainteresuje sie Europa i postara sie
nadrobic straty spowodowane przez "polskie i zachodnio-europejskie naloznice Moskwy". Jako Narod musimy trwac w tym
tuskolandzie reprezentowanym przez komoruskich i popierac PiS (58% w jesiennych wyborach !), tak aby Ameryka miala za
pare lat z kim w tym Kraju rozmawiac.
DOCIEKLIWY (84.205.173.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
23:26
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Mądre słowa - ale historia nauczyła nas, że Świat zawsze budzi się dopiero z 'ręką w nocniku'...
GOŚĆ
(89.77.176.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
23:11
Z jednym się nie zgodzę: "Po pierwsze, Rosjanie mogli się obawiać złego wrażenia wobec opinii światowej, jakie mogło
powstać, gdyby odbyła się ceremonia z udziałem prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Katyniu." Moim zdaniem, gdyby
uroczystości odbyły się planowo byłyby jedynie "jakimśtam", drugoplanowym newsem, katastrofa samolotu spowodowała że
nagle wszystko, także Katyń stały się tematem numer jeden. Trudno zakładać, że Rosjanie na to nie wpadli. Bądźmy
poważni, aż tak głupi nie są.
GOŚĆ
(88.241.253.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
0:10
NADUŻYCIE
a gas lupkowy, a wyprzedaz ruskim orlenu, a podpisanie zdradzieckiej umowy gazowej z gazpromem itd itd a ty
"gosciu" jestes platnym smieciem siejac durna propagande. 10 Kwietnia 2010 to Katyn2.
SM (89.76.233.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
8:34
NADUŻYCIE
Nie orlenu tylko LOTOSU !!!Bo oni nas okrązają energetycznie ze wschodu mamy ich najdroższy gaz z
zachodu wiadomo PAKT RIBENTROP=MOŁOTOW obowiązuje{gaz rurka blokująca nasze zachodnie porty} a
od północy zamykają nam dostawy ropy z wolnego świata, własnie po przez TERMINAL PORTU
PÓŁNOCNEGO KTÓRY NALEŻY DO "LOTOSU "I oto w tym wszystkim chodzi żeby nas zniewolić i
ubezwłasnowolnić GOSPODARCZO-EKONOMICZNIE !!!! Bo teraz nie armatami się podbija tubylców tylko
SUROWCAMI ENERGETYCZNYMI a nasz NIERZĄD ANTYPOLSKI właśnie KACAPOM to cały czas
ułatwia=ZAŁATWIA !!!!! I dla tego kto poczuwa sie polakiem powinien głosować tylko na PIS i
KACZYŃSKIEGO jedyna POLSKA,PATRIOTYCZNA PARTIA !!! Tak jak na wegrzech FIDESZ z ORBANEM
!!!!
GOŚĆ
(212.183.140.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
7:36
NADUŻYCIE
Gosciu, a wlasnie tak. Tacy glupi sa Rosjanie. A przynajmniej ci, ktorzy doprowadzili do tej katastrofy, bo sa i inni,
ale niestety pod butem.
SZYDŁO Z WORA (83.5.140.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
23:16
ODPOWIEDZ
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ODPOWIEDZ
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
TRZA SIE MODLIĆ O PRAWDE
GOŚĆ Z
USA (72.37.244.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
23:19
Pozostajac z szacunkiem do pana Poteat, pewnikiem jest, ze CIA ma szczegolowa filmoteke z katastrofy w Smolensku.
Filmoteka ta zrobiona prze satelity amerykanskie jest wazna bronia przetargowa w zmaganiach sie z Rosja o hegemonie
swiatowa. Obecnie, kedy Demokraci rzadza, filmy ze Smolenska beda lezec w archwach Pentagonu jako "scisle tajne". Kiedy
jednak w niedlugim czasie Republikanie dojda do wladzy w USA, aktywne ograniczanie ekspansji swiatowej Rosji znow
stanie sie prioritetem numer jeden. Wowczas, Amerykanie wykorzystaja dokumentacje filmowa ze Smolenska do realizacji
swoich celow politycznych. W nastepnej kolejnosci - gdy juz komoruscy i tuskoland zniknie z nad wisly - dostana ta
dokumentacje Polacy z pelnym wsparciem Amerykanow w dochodzeniu prawdziwej przyczyny katastrofy pod Smolenskiem.
GOŚĆK (79.184.181.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
1:39
NADUŻYCIE
Masz rację i być może tak się stanie. Pan oficer rzewnie tu pituli o "katastrofie" etc., ale ISTOTNYM przekazem jest
brak zainteresowania Ameryki i NATO wyjaśnieniem zamachu i pomocą Polsce.
GOŚĆ ZIBI
(81.102.25.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
6:36
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
gość z USA mądrze piszesz też tak myślę..
ANDRZEJ (96.234.169.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
23:24
Warto przeczytac KOMENTARZ BIBUŁY, szczegolnie fakt z ostatniego zdania: http://www.bibula.com/?p=33067
TERMINATOR
(83.26.171.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
23:38
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
http://wpolityce.pl/wydarzenia/6557-eugene-poteat-emerytowany-oficer-cia-rosja-skorzystala-na-smolensku-chcieli-osadzic-w-polsce-prorosyjska-wladze[9/3/2012 10:34:54 PM]
Eugene Poteat, emerytowany oficer CIA: Rosja skorzystała na Smoleńsku. "Chcieli osadzić w Polsce prorosyjską władzę" | wPolityce.pl | codziennie ważne informacje ze świata polityki
http://www.youtube.com/watch?v=QxipV07Goc0 \\chcemy prawdy piosenka Rosiewicza pięknie śpiewa!
GOŚĆ
(85.222.86.***)
22
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
23:43
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Co w polskich warunkach oznacza pojęcie PROROSYJSKI? Co oznacza słowo "prorosyjskie władze" ? Nie chce mi się
zagłębiać w ich znaczenie, bo to aż strach.
GOŚĆK (79.184.181.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
1:34
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
I jeszcze jedno: to, że Rosja realnie skorzystała na zamachu /facet mówi: katastrofie!/ wie w Polsce każda przekupka na
targu. Po co więc ten oficer wywiadu amerykańskiego roztacza te swoje rzewne "rewelacje"? Czy nie po to, byśmy w końcu
zrozumieli, że żadnej pomocy ze strony Ameryki i NATO nie możemy się spodziewać? Przecież on tu nie przyjechał
przypadkiem, albo na ryby!
GOŚĆ
(83.26.164.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
2:05
NADUŻYCIE
http://www.wykop.pl/link/638069/smolensk-jedyny-polski-film-z-miejsca-katastrofy-pelna-wersja-wisniewskiego/
KAROL (83.26.31.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
4:12
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Rozumiem, że owym "prorosyjskim" politykiem obsadzonym przez Rosjan jest Komorowski? Prezydent, który na kształt
polityki zagranicznej ma ograniczony wpływ i który w tych kwestiach nie ma żadnej spójnej wizji? PO 10 kwietnia Rząd
pozostał bez zmiany - MSZ pozostaje w rękach Sikorskiego, tego samego, którego Rosja nie chciała widzieć na stanowisku
szefa NATO ze względu na jego rusofobię i tego samego, którego PiS widział na stanowisku szefa MON. Więc brakuje tu
sensu. Emerytowany agent wypowiada się o Polsce, jakby to była jakaś bananowa republika, w której jeden amerykański
helikopter wystarczy do zainstalowania określonego reżimu. Nie ta skala. Z kolei inny amerykański specjalista, tym razem
politolog, wróży, że Polska w XXI uzyska status mocarstwa. Do wyboru, do koloru. Można cytować bajarzy do woli.
GOŚĆ
(212.183.140.***)
23
2011
LUTEGO
ROKU,
6:53
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Oj (Och?) Karol, po prostu nie rozumiesz! Tylko po co to obwieszczasz?
GOŚĆ
(178.219.24.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
12:18
No bo jesteśmy właśnie republiką bananową. Rozejrzyj się.
CARA
AL
SOL (90.156.80.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
4:19
Osoby planujące ten zamach były święcie przekonane ,że uda się zabić obu Kaczyńskich. Ja tam nie obstawiam Rosjan jako
sprawców. Sprawcami są "żołnierzyki". "Żołnierzyki" jak to mówił AG. Było takie jedno miejsce w Warszawie ,w którym w
nocy z 10 na 11 kwietnia gorzała lała się wiadrami... Zgadnijcie gdzie...
ARTUR
(71.190.18.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
5:32
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
www.geraldcelentechannel.blogspot.com LINDSEY WILLIAMS: SAUDI ARABIA AND IRAN NEXT IN TURMOIL, OIL TO
HIT $299 A BARREL Poznaj swoja przyszlosc i swiata w roku 2012 zycie nasze bedzie w ubostwie i walka o przetrwanie.
Dolar upadni, cenny paliw i zywnosci tylko dla wybranych dostepne.
PISIOR (87.206.35.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
6:29
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
To nas utwierdza w podejrzeniach, graniczących z pewnością.Podejrzany ten,kto odniósł korzyść.
HANS GONSCHORREK (87.239.216.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
6:59
ODPOWIEDZ
No i te układy uzależniające Polskę od Rosji i Niemiec.Najpierw kupno gazu na warunkach który wzburzył nawet ,,Czerwoną
do bólu ,,Unię Europejską.Potem faktyczne zablokowanie rurą Gazoportu w Świnoujściu .Teraz chcą uzależnić nas od jakiejś
elektrowni atomowej w Kaliningradzie.Co będzie dalej .Chyba cała nadzieja w Chinach.
GOŚĆ
(212.183.140.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
7:11
ODPOWIEDZ
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
A ja mysle, ze Rosjanie az tak przebiegli nie sa. To ze oni sa sprawcami katastrofy jest coraz bardziej oczywiste. Natomiast
nie przewidzieli jednego, ze katastrofa spowoduje, ze caly swiat uslyszy o Katyniu, a wiec mamy skutek odwrotny. To samo w
Polsce. Rzad Tuska upadnie wlasnie dzieki tej katastrofie bo zaslona spadla odkrywajac wszystkie mechanizmy wladzy PO.
Czy narod dojrzal juz do PiS-u czy jeszcze czeka go jedna kadencja upadku - zobaczymy. Pan Bog nierychliwy ale
sprawiedliwy. Tak to juz jest. Wolnosc krzyzami sie mierzy.
GOŚĆ
(178.42.74.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
7:57
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Tzw.Zachód jest tak samo gucio wart co tzw.Wschód.Potężni gracze a Polska pośrodku,ot co.Nasz Kraj wisi im strzępkiem.
GOŚĆ
(77.115.34.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
8:05
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
PO,SLD,PSl-to oni powinni rządzic następną kadencje-pogrążą się na amen i wreszcie znikną z powierzchni ziemi raz na
zawsze jak Samoobrona.Kaczyński jak by rządził to cały ten pozostawiony syf zwalą na niego i na dodatek obarczą jego winątylko szkoda Polski.
HOMER (83.23.5.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
8:28
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Tak. Tylko, że wtedy już nie będzie Polski.
http://wpolityce.pl/wydarzenia/6557-eugene-poteat-emerytowany-oficer-cia-rosja-skorzystala-na-smolensku-chcieli-osadzic-w-polsce-prorosyjska-wladze[9/3/2012 10:34:54 PM]
Eugene Poteat, emerytowany oficer CIA: Rosja skorzystała na Smoleńsku. "Chcieli osadzić w Polsce prorosyjską władzę" | wPolityce.pl | codziennie ważne informacje ze świata polityki
HOMER (83.23.5.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
8:28
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Tak. Tylko, że wtedy już nie będzie Polski.
MACHEFI
(79.191.43.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
8:23
Wszyscy krytycy tzw. spiskowych teorii niech udowodnią ,że Kreml na "katastrofie" nie zyskał a wręcz stracił.
GOŚĆ
(79.186.166.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
8:33
Gdyby nie chora matka na pokład wszedłby również Jarosław Kaczyński. Wszyscy w jednym samolocie i nikt o nic nie
zapytał. Pojechali jak na letnisko.
SM (89.76.233.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
8:50
NADUŻYCIE
Masz rację tu jest pies pogrzebany .To że przeżył JAROSŁAW całkowicie pokrzyżowało plany KACAPOM bo gdyby
nie to ,to w rozbitym PISie nie było by woli walki i PONCYLJUSZE i GLUZIKOWCY przejeliby tą partie i nie byłoby
broblemu z opozycją tak jak teraz z PNJ . Utwierdzam sie coraz bardziej że to był właśnie ICH TEN WIELKI PLAN
!!!!!
GOŚĆ
(79.186.166.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
8:51
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Po przegranych wyborach Jarosław Kaczyński popełnił szereg katastrofalnych błędów, które go całkowicie dyskwalifikują.1.Źle ocenił nastroje i oczekiwania społeczne, które wcale nie były nastawione na jakikolwiek przewrót.2.- wycofał się w
fatalnym stylu ze skutecznej narracji jaka zaprezentował podczas wyborów i powrócił do retoryki walki.3.- Rozpuścił do
domów swoje Honorowe Komitety Poparcia. 4.- Nie wykorzystał wielkiego ruchu Blogerów, którzy stworzyli portal
www.jarkosfera.pl.
GOŚĆ
(79.186.166.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
8:58
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Trzeba to streścić w jednym zdaniu. Jarosław Kaczyński oderwał się od rzeczywistości
GOŚĆ
(79.186.166.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
9:01
Dodaj, wdał się w absurdalną walkę o krzyż,która spowodowała konsolidację środowisk lewicowych i popchnęła w
górę sondaże SLD.
SM (89.76.233.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
9:04
NADUŻYCIE
BLA,BLA ,BLA i pirdu,pirdu !!! Znamy towarzysze tą waszą narrację DOBRY KACZYŃSKI TO SPOLEGLIWY
KACZYŃSKI ,ZŁY KACZYŃSKI TO WOJNA DOMOWA I INNE PLAGI EGIPSKIE . Ale towarzysz zapomniał że te
wszystkie plagi to już mamy i nazywają się "WSZYSTKIE PLAGI TUSKOLEPPERA "
SM (89.76.233.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
9:04
NADUŻYCIE
BLA,BLA ,BLA i pirdu,pirdu !!! Znamy towarzysze tą waszą narrację DOBRY KACZYŃSKI TO SPOLEGLIWY
KACZYŃSKI ,ZŁY KACZYŃSKI TO WOJNA DOMOWA I INNE PLAGI EGIPSKIE . Ale towarzysz zapomniał że te
wszystkie plagi to już mamy i nazywają się "WSZYSTKIE PLAGI TUSKOLEPPERA "
SM (89.76.233.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
8:58
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Ps. Skoro JAROSŁAW PRZEŻYŁ DZIĘKI TEMU ŻE MATKA BYŁA UMIERAJĄCA A teraz czuję się w miarę dobrze i to po
śmierci jednego z synów to znacz że BÓG tak chciał i ma co do nas POLSKI i POLAKÓW PLAN !!!!! JEST WIĘC NADZIEJA
NA PRAWDĘ I WOLNOŚĆ I NIE LĘKAJMY SIE jak mawiął KAROL nasz największy POLAK KAROL WOJTYŁA ,PAPIEŻ
JAN PAWEŁ II !!Mamy według przepowiedni św.FAUSTYNY Misję do spełnienia w tym LEWACKIM zmierzającym do
NIHILIZMU ŚWIECIE!!!!!
GOŚĆ
(79.186.166.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
9:04
NADUŻYCIE
Jesteś niestety Religiantem lub prowokatorem. Bo trudno na poważnie brać twoje brednie za rzeczywiste poglądy.
STUDENT
(79.190.157.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
9:17
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Trafna ocena, odzierająca ze złudzeń. Niestety przyjdzie nam długo czekać zanim PRAWDA O ZAMACHU wyjdzie na jaw ...
GOŚĆ
(178.183.178.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
9:33
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Polacy wybrali dobrze widzianych na Kremlu,żałosne ale prawdziwe.Mamy parę milionów odmóżdżonych lemingów nad
Wisłą.
LUCYNA (89.231.50.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
9:45
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
To co się stało w Smoleńsku było uknute dużo wcześniej (współgra z tym rzekoma rezygnacja Tuska z prezydentury i wybór
Komorowskiego w niby prawyborach) . Stąd tak błyskawiczne narzucenie narracji po katastrofie , która wręcz zmuszała
Polaków do pojednania nad trumnami . Niestety polscy agenci PRL będący na służbie rosyjskiej nawoływali najgłośniej,żeby
zagłuszyć pytania o przyczynę śmierci prezydenta i towarzyszących mu osób. Wielu dało się nabrać , stąd wybór
Komorowskiego na prezydenta.
GOŚĆ
(188.33.242.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
10:47
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
http://wpolityce.pl/wydarzenia/6557-eugene-poteat-emerytowany-oficer-cia-rosja-skorzystala-na-smolensku-chcieli-osadzic-w-polsce-prorosyjska-wladze[9/3/2012 10:34:54 PM]
Eugene Poteat, emerytowany oficer CIA: Rosja skorzystała na Smoleńsku. "Chcieli osadzić w Polsce prorosyjską władzę" | wPolityce.pl | codziennie ważne informacje ze świata polityki
PO trupach do celu http://www.youtube.com/watch?v=F2XWb8sMuos&NR=1
GOŚĆ
(80.217.207.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
11:44
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
Chcieli i osadzili. RWPG zostało rozwiązane ale układ cynicznie nazwany "Warszawski" ma się w najlepsze. Węgry próbują
się wyzwolić ale Bruksela już tupie nogami. Min. spraw zagranicznych Anne Applebaum już się ostro wypowiedziała w
imieniu rządu RP w tej sprawie. Kontrrewolucja nie będzie tolerowana ani w Polsce, ani nigdzie indziej. prezydenta Czech
odbył połajankę przywracania do szeregu od przedstawicieli Moskwy z Brukseli ( Cohn-Bandit ). Oni nie bawią się w
dyplomację gdy wiedzą, że są silniejsi. Klaus jest mimo wszystko w lepszej sytuacji od śp. prazydenta RP Lecha
Kaczyńskiego: jemu chociaż darowali życie i zachował stanowisko.
GOŚĆ
(80.217.207.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
11:46
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
C.D. C.D. Co na to polactwo? Polactwo zostało przetestowane przez agaenta NKWD Wolskiego, pod kryptonimem IZAURA.
Ten serial pozwolił Rosjanom udowodnić, że mając media (Polsat, TVN, Gównianą Gazetę i wpływy w TV publicznej) mogą
wmówić polactwu nawet to że są murzynami. Aby było łatwiej to sobie wyobrazić w PO jeden już jest do pokazywania, palmę
we Warszawce też postawiono. Jest gites. Najważniejsze to mieć potężnych przyjaciół, a przecież mafia to dziś potęga.
GOŚĆ
(46.112.251.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ZGŁOŚ
18:22
NADUŻYCIE
NATO straciło jednego z najsilniejszych sojuszników na własną prośbę. Nie zrobiło nic, aby ratować swojego
sojusznika.Jak zwykle wyszliśmy na sojuszach jak Zabłocki na mydle.
GOŚĆ
(89.79.94.***)
23
LUTEGO
2011
ROKU,
ODPOWIEDZ
19:44
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
ZGŁOŚ
NADUŻYCIE
No to chyba wszyscko jasne? co?! Durne i ZDRADZIECKIE platfusy?!!! Na kolana!!! i błagac o litość Polskę!!!
ANTYPOGANIN (83.8.184.***)
15
CZERWCA,
ODPOWIEDZ
17:38
Eugene Poteat to wysoko postawiony mason pochodzenia żydowskiego. Głęboko związany z judaistyczną lożą masońską 369
z Dorchester. Kultywuje ona radykalny Ryt "Szkocki" dążący do wprowadzenie Żydowskiego Rządu Światowego.
Zaangażowany w liczne machinacje osłabiające suwerenność europejskich państw. Jako 32° Wzniosły Książę Królewskiej
Tajemnicy (Książę Królewskiego Sklepienia, czyli najwyższy stopień wtajemniczenia zaraz po Rycerzu Kadoszu) oficjalnie
dąży do wprowadzenia judajskiego Rządu Światowego. Radziłbym Panu Sakiewiczowi et consortes wybierać sobie trochę
bardziej przychylnych Polsce rozmówców. Wstyd i manipulacja!
SKLEP MEDIA ŚWIAT POLITYKA KULTURA HISTORIA EKONOMIA SPOŁECZEŃSTWO KOŚCIÓŁ SMOLEŃSK KONTAKTOWNIA DZIENNIKI CZYTELNIA WIDEO GALERIE
Redaktor Naczelny: Jacek Karnowski. Zespół: Łukasz Adamski ,
Artur Bazak , Michał Karnowski, Joanna Miziołek,
Marzena Nykiel, Marek Pyza , Piotr Zaremba , Stanisław Żaryn .
[email protected]
Adres do korespodencji: Al. Reymonta 12A, 01-842 Warszawa
Reklama: [email protected]
Sklep: sklep.wpolityce.pl
Kontakt:
WYKONANIE
OPRACOWANIE
TECHNICZNE
GRAFICZNE
http://wpolityce.pl/wydarzenia/6557-eugene-poteat-emerytowany-oficer-cia-rosja-skorzystala-na-smolensku-chcieli-osadzic-w-polsce-prorosyjska-wladze[9/3/2012 10:34:54 PM]

Podobne dokumenty